Porady dla firm

Faktury w formie elektronicznej – przechowywanie od A do Z

Faktury elektroniczne są coraz popularniejszym, ekologicznym i tanim sposobem rozliczeń. Niektórym jednostkom wciąż jednak sprawiają sporo problemów. Jednym z częstszych dylematów jest to, jak archiwizować tego typu dokumenty?

Czytaj dalej 

Obsługa klienta w firmie przenosi się do „chmury”

Rozwój nowych technologii bywa niezwykłym udogodnieniem dla firm. Stało się tak w przypadku „chmury obliczeniowej”, która może zdecydowanie ułatwiać obsługę klientów. Na czym miałoby to polegać?

Czytaj dalej 

Polscy przedsiębiorcy niechętnie zatrudniają 55+

Polski rynek pracy nie zapewnia zatrudnienia ludziom młodym kończącym szkołę lub studia, jak również tym, którzy ukończyli 55 rok życia. Według danych GUS, na koniec IV kwartału 2014 roku wolnych miejsc pracy było 54,4 tys., natomiast w tym samym okresie zlikwidowano 71,8 tys. etatów.

Czytaj dalej 

Łączenie firm w klastry daje większe możliwości

Klaster można opisać jako współdziałanie kilku podmiotów na wspólnej powierzchni geograficznej. W klastrach firmy współpracują, rywalizują ze sobą, wspierają się, a przede wszystkim – przyczyniają się do rozwoju swoich branż.

Czytaj dalej 

Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych – strategie rozwoju

Podczas odbywającego się w II połowie marca Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych mogliśmy dowiedzieć się, które elementy są najważniejsze w budowaniu trwałego, odnoszącego sukcesy biznesu rodzinnego.

Czytaj dalej 

Będą obniżki cen prądu dla małych firm?

Sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest w Polsce szczególnie rozbudowany. Jednak mniejsze firmy nie zawsze dobrze sobie radzą i często mają kłopoty finansowe. Obniżenie cen zużywanego przez nie prądu dla wielu z nich byłoby ulgą.

Czytaj dalej 

Małe firmy zarabiają na… prądzie. Deregulacja

Deregulacja na rynku energii elektrycznej miała skutkować niższymi rachunkami płaconymi przez Polaków. Okazało się jednak, że stała się też ciekawą formą zarobkowania dla małych firm. Jak można zyskać na deregulacji?

Czytaj dalej 

Najciekawsze programy lojalnościowe dla firm

Programy lojalnościowe są popularne w wielu branżach, a liczba jednostek z nich korzystających stale wzrasta. Dla jednych są one świetną promocją, dla innych szansą na oszczędność. A które spośród nich można uznać za najciekawsze?

Czytaj dalej 
Nowa generacja reklam opracowywana przez polski start-up

Nowa generacja reklam opracowywana przez polski start-up

Jeden z polskich start-upów pracuje nad reklamami, które mogą zrewolucjonizować marketing w sieci! DataLeezer chce stworzyć reklamy, które będą trafiały tylko do tych użytkowników, którzy rzeczywiście mogą się nimi zainteresować.

Czytaj dalej 

Pracodawcy oczekują większych pieniędzy za… niepełnosprawnych

Pracodawcy zatrudniający osoby niepełnosprawne mogą liczyć na dofinansowanie wypłacane ze środków rządowych. Okazuje się jednak, że nie jest to dla nich wystarczające i domagają się podwyższenia kwoty dopłacanej do pensji tych osób.

Czytaj dalej 
Co motywuje pracowników?

Co motywuje pracowników?

Sukces firmy to nie tylko kwestia umiejętności pracowników, ale też ich odpowiedniej motywacji do pracy. Ta natomiast zależy zarówno od samych podwładnych, jak również od pracodawcy. Jak szef może zmotywować swoich pracowników?

Czytaj dalej 

Ebexo: pierwsza platforma sklepowa bez żadnych limitów

Struktura handlu w Polsce już od kilku lat zmienia się wypierając z tradycyjnych rynków mniejsze podmioty gospodarcze. Część z nich odchodzi z branży, a część próbuje swoje usługi przenieść do internetu. Dużą barierą dla małych firm w takim właśnie przebranżowieniu się są głównie koszty założenia i promowania własnego sklepu internetowego. Teraz te proporcje mogą się […]

Czytaj dalej 
Orange Finanse rusza z ofertą dla mikroprzedsiębiorców

Orange Finanse rusza z ofertą dla mikroprzedsiębiorców

Orange Finanse rozpoczął działalność niedawno, bo w październiku minionego roku, a już wprowadził zamieszanie na rynku finansowym. Do tej pory zdobył prawie 50 tysięcy klientów. Teraz chce trafić ze swoją ofertą do mikroprzedsiębiorstw.

Czytaj dalej 
Mentoring w biznesie ważny dla przedsiębiorców

Mentoring w biznesie ważny dla przedsiębiorców

Chociaż do sukcesu dochodzi się zwykle własną pracą i poświęceniem, to jednak wielcy tego świata nie mają wątpliwości, że ogromne znaczenie w drodze na szczyt mają też autorytety. To dlatego mentoring w biznesie jest tak ważny.

Czytaj dalej 

Google będzie premiował responsywne strony

Strony responsywne były dotąd jedynie udogodnieniem dla użytkowników, ale Google sprawia, że powoli stają się one wymogiem. Firmowe strony bez takiej wersji zaliczane są przez wyszukiwarkę do grupy witryn gorszej kategorii.

Czytaj dalej