Promowanie firmy

Reklamowanie małej firmy w mediach społecznościowych

Reklama internetowa jest w dzisiejszych czasach niemal niezbędna. Jej wartość jest tak duża, ponieważ pozwala w szybki i prosty sposób trafić do znacznej grupy odbiorców. Dla małych przedsiębiorstw najlepszą i najtańszą opcją jest reklama w mediach społecznościowych. Promowanie swoich produktów i usług na Facebooku czy innych, podobnych portalach może początkowo przybierać formę bezpłatną, co jest […]

Czytaj dalej 

Reklama firmy w internecie a podatek

Reklama w internecie stała się w dzisiejszych czasach niemal nieodłącznym elementem promocji każdej firmy. Czy jednak za współpracę z portalami pomagającymi w działaniach marketingowych trzeba płacić podatki? Faktem jest, że coraz trudniej wyobrazić sobie prężnie działająca firmę nie reklamującą się w sieci. Wiele jednostek miałoby problem z przetrwaniem, gdyby nie działania marketingowe prowadzone w internecie.

Czytaj dalej 

Tanie sposoby promocji firmy

Promocja firmy jest niezbędna każdemu podmiotowi gospodarczemu, bez względu na to, w jakiej branży funkcjonuje. Niestety, nie każde przedsiębiorstwo może sobie pozwolić na promocję dającą zadowalające efekty. Czy można zatem tanio promować swoje produkty i usługi? Rozwiązań jest wiele, jednak trzeba umiejętnie dostosować je do potrzeb konkretnej jednostki. Najlepiej postawić na reklamę internetową, ponieważ nie […]

Czytaj dalej 

Strategie marketingowe w firmach – są czy ich brak?

Strategie marketingowe potrzebne są praktycznie wszystkim firmom, choć wciąż stosunkowo niewielki odsetek jednostek gospodarczych rzeczywiście potrafi z nich skorzystać. Przede wszystkim, nie każdy umie je prawidłowo opracować. A eksperci przyznają, że właśnie prawidłowa strategia marketingowa ma ogromne znaczenie dla sukcesu przedsiębiorstwa. Dobrze zaplanowane etapy rozwoju oraz zasady działania sprawiają bowiem, że firma jest przygotowana na […]

Czytaj dalej 

Kryzys firmy w mediach społecznościowych: jak reagować?

Media społecznościowe przez ostatnie lata były jednym z ważniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych do promocji produktów i usług firm działających w różnych branżach. Oprócz wielkich szans, social media marketing niesie ze sobą też wielkie zagrożenia. Jednym z nich jest kryzys wizerunkowy. Żeby przetrwać taki niekorzystny okres, trzeba uzbroić się w czas, cierpliwość oraz ponadprzeciętną kreatywność.

Czytaj dalej 

Konto firmy w Google+ – wady i zalety

Posiadanie firmowego konta w Google+ miało być dla firm alternatywą wobec Facebooka i możliwości społecznościowych, jakie daje ten serwis. Niestety mimo starań, konta na Google+ wciąż nie są tak popularne jak te u czołowego rywala.

Czytaj dalej 
Firmy zainwestują więcej w SEM

Firmy zainwestują więcej w SEM

Eksperci specjalizujący się w rynku internetowym są przekonani, że w tym roku polskie przedsiębiorstwa zainwestują spore sumy w sektor SEM, czyli w usługi związane z marketingiem prowadzonym przy wykorzystaniu wyszukiwarek.

Czytaj dalej 
E-mail marketing 2014 – firmy wydadzą ponad 137 mln

E-mail marketing 2014 – firmy wydadzą ponad 137 mln

Jak twierdzą eksperci, w naszych skrzynkach e-mailowych będzie coraz mniej spamu. Mimo to, e-mail marketing ma kosztować w bieżącym roku ok. 137 milionów złotych! Tak przynajmniej wynika ze średnich prognoz ekspertów działających w tej branży.

Czytaj dalej 

Jarmarki bożonarodzeniowe: biznes na rynkach większych miast

W wielu polskich miastach – podobnie, jak w innych europejskich krajach – organizowane są jarmarki bożonarodzeniowe. To nie tylko wyjątkowa okazja do zakupu pięknych ozdób, pysznych wypieków czy innych produktów nawiązujących do świąt. To również okazja dla sprzedawców, którzy mają szansę zwiększyć swoje zyski oraz wypromować firmy. Szczególnie skorzystać mogą na tym niewielkie punkty handlowe, […]

Czytaj dalej 
Reklama przed świętami a wzrost sprzedaży

Reklama przed świętami a wzrost sprzedaży

Święta to dla większości sklepów okres zwiększonych dochodów. Żeby pokonać konkurencję, koniecznie trzeba jednak zadbać o odpowiednie, świąteczne reklamy. Jakie powinny one być, by trafiały do konsumentów? Przede wszystkim powinny oddziaływać na emocje odbiorców. Z pewnością sprawdzą się wszelkie chwyty marketingowe nawiązujące do tradycji bożonarodzeniowych, a także do rodzinności tych świąt. Mimo ciągłego postępu, to […]

Czytaj dalej 

Social gaming a korzyści dla firm

W dzisiejszych czasach każda szanująca się firma posiada profile na portalach społecznościowych. Jednak nie wszystkie potrafią nimi wzbudzić zainteresowanie internautów. Pomóc mogą im w tym specjalne aplikacje, znane jako social games. Najczęściej social gaming wykorzystywany jest do powiększenia liczby użytkowników klikających „Lubię to” przy profilu danej jednostki. Eksperci zaznaczają jednak, że samo „lajkowanie” nie wystarczy, […]

Czytaj dalej 

Pozycjonowanie firmowej strony: jak to robić, by nie stracić?

Pozycjonowanie strony internetowej to podstawowa metoda reklamowania jej w sieci. Okazuje się jednak, że pozycjonowanie nie zawsze jest przeprowadzane prawidłowo. Eksperci zapewniają, że zdecydowanie lepiej jest zlecić je profesjonalistom, niż próbować samodzielnie poprawić miejsce, które strona zajmuje w wynikach wyszukiwania. Chyba, że wiemy, jakich błędów unikać, by nie zrazić do siebie użytkowników sieci.

Czytaj dalej 

E-mail marketing: wykorzystuje go 98% firm

E-maile nie muszą służyć tylko do zwykłej korespondencji. Działające w różnych branżach firmy doskonale wiedzą, że świetnie sprawdzają się one również do rozpowszechniania treści reklamowych. E-mail marketing cieszy się w naszym kraju wielką popularnością, a według badań przeprowadzonych przez serwis interaktywnie.pl, do jego stosowania przyznaje się aż 98% przedsiębiorstw stosujących internetowe formy promocji swoich produktów […]

Czytaj dalej 

V edycja Targów eHandlu

Już za niespełna miesiąc, w dniach 23-24 września br. na warszawskim Stadionie Narodowym odbędzie się V edycja Targów eHandlu 2013. W tym roku będą one połączone z II edycją konferencji Ecommerce Trends. To świetna okazja do zapoznania się z najważniejszymi aspektami polskiego rynku handlu internetowego i zagłębienia się w tej tematyce. Na takim spotkaniu nie […]

Czytaj dalej 

Biznesowy savoir-vivre. Zasady obdarowywania partnerów biznesowych

Wręczanie prezentów nie zawsze musi odzwierciedlać nasz osobisty stosunek do drugiej osoby. W biznesie jest to sposób na promowanie usług lub produktów firmy wśród klientów, honorowanie stałych klientów lub utrzymanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. W tym ostatnim przypadku, dobór prezentów jest szczególnie istotny, dlatego zanim zdecydujemy się na wręczenie upominku, powinniśmy najpierw poznać aktualne […]

Czytaj dalej