Poczta Polska dla e-handlu, rusza nowy serwis

Ecommerce Poczta Polska

Poczta Polska nie ustaje w udogadnianiu prowadzenia interesów swoim klientom biznesowym. W ubiegłym tygodniu otwarty został nowy serwis ułatwiający działanie jednostek zajmujących się handlem elektronicznym. Ma on służyć do wybierania rodzaju przesyłki, a także do obsługi ewentualnych zwrotów oraz do wysyłania cyfrowych Neofaktur i do prezentowania oferty finansowo-ubezpieczeniowej. Opcja Neofaktur ma umożliwiać zlecanie poczcie wysyłanie faktu papierowych lub elektronicznych. Pozwoli to przedsiębiorcom wybierać opcje wysyłek najlepiej dostosowane do ich potrzeb. Jednocześnie umożliwi też obniżanie kosztów ponoszonych w związku z takimi wysyłkami.

Wśród nowych opcji umożliwiających obniżenie kosztów wysyłek znajduje się Paczka Korzyści. Polega ona na otrzymywaniu rabatów przy opłacaniu paczek z góry. Poza tym, pojawiły się funkcjonalne rozwiązania takie, jak monitorowanie statusu przesyłki zarówno przez internet, jak również poprzez wiadomości SMS czy wiadomości wysyłane przez specjalną aplikację. W nowej ofercie Poczty Polskiej znajdzie się także pomysł na wygodną reklamę produktów i usług. Będzie to Neokartka, która po nadaniu on-line zostanie dostarczona przez listonosza pod podany adres, jako kartka pocztowa z treścią reklamową.

Kolejną nowością są proponowane przez Grupę Poczty Polskiej produkty ubezpieczeniowo-bankowe, które mają być wsparciem dla osób prowadzących niewielkie firmy działające w e-commerce. Wśród rozmaitych opcji znajduje się np. możliwości założenia pocztowego rachunku bieżącego lub konta firmowego. Dostępne będą również kredyty ratalne oraz normalne linie kredytowe. Korzystając z oferty poczty będzie można również ubezpieczyć przedmioty, a nawet biuro.

Jako że wszyscy sprzedawcy działający zdalnie już wkrótce będą musieli gwarantować możliwość szybkich zwrotów nabytych towarów, Poczta Polska zdecydowała się wprowadzić nową usługę polegającą właśnie na dogodnej obsłudze zwrotów. Przedsiębiorstwa funkcjonujące zdalnie będą musiały złożyć zgłoszenie, które pozwoli uzyskać od Poczty specjalny formularz. Po udostępnieniu na stronie e-sprzedawcy, będzie on służył do szybkiego przeprowadzania wszystkich procedur związanych ze zwrotem produktu. Ma to podnieść wiarygodność i efektywność działania sprzedawców internetowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.