Polskie startupy, które wspomogą marketingową strategię firmy

Marketing internetowy

Dobra strategia marketingowa to jeden z głównych elementów sukcesu firmy. Nie wszyscy wiedzą jednak, jak stworzyć strategię dającą realne efekty. Na szczęście, istnieją start-upy wspierające w tych działaniach. Jak mogą pomóc?

Marketing wychodzący i content marketing to zbiór działań, które mają na celu wypromowanie firmy bez uciekania się do bezpośredniej reklamy. Wbrew pozorom, bywają one dość skomplikowane, a że to od nich zwykle zależy powodzenie firmy, warto zdać się w tej kwestii na specjalistów. Na szczęście, w Polsce pojawia się coraz więcej firm pomagających w rozbudowanych działaniach marketingowych, czy to poprzez udzielanie porad, czy poprzez udostępnianie narzędzi ułatwiających skuteczny marketing.

Niemalże fenomenem jest Brainly – star-up mogący pochwalić się aż 30 mln użytkowników w 20 krajach świata. Zasady jego użytkowania są niezwykle proste – to portal edukacyjny, w którym użytkownicy zadają pytania i odpowiadają na nie. Każdy może wypowiedzieć się w temacie, na którym się zna i każdy otrzyma tu pełną odpowiedź na swoje pytanie. Dzięki swojej formie, Brainly może w 100% wykorzystywać możliwości marketingu przychodzącego.

Innym ciekawym start-upem jest Listonic, który jest aplikacją tworzącą listy zakupowe. Co może dać firmie wchodzącej na rynek? Listonic udostępnia swoje przyciski praktycznie każdej zainteresowanej firmie. W dodatku niejednokrotnie zdarzyło się już, że dział marketingu firmy pomagał innym jednostkom w wybiciu się w branży. Doświadczenie we wspieraniu innych podmiotów ma już na swoim koncie także Positionly. To aplikacja pomagająca poprawić pozycję witryny firmowej w wyszukiwarkach. Produkt chwalony jest za wielofunkcyjność oraz prostotę obsługi. Dodatkowo Positionly prowadzi blog, na którym znajdują się liczne porady odnośnie e-marketingu.

Jednym z bardziej wartościowych start-upów pomagających innym firmom jest LiveChat. Możliwość wklejenia go na stronę ułatwia klientom kontakt z firmą, a przy okazji pomaga budować lepsze relacje z odbiorcami, dając namiastkę realnego kontaktu. Koniecznie należy wspomnieć też o SALESmango. To oprogramowanie, które na podstawie aktywności użytkownika na stronie firmy potrafi określić jego zainteresowania, oczekiwania, zachowania. W dodatku automatycznie przygotowuje maila z treścią dostosowaną do konkretnej osoby.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *