Coffeeheaven zmienia nazwę

Costa Coffee

Miłośnicy kawy z sieci kawiarni coffeeheaven wkrótce nie będą już chodzili w swoje ulubione miejsce. Firma CHI Polska, która zarządza siecią, zdecydowała się bowiem na wcielenie jej w sieć Costa Coffee. Nazwę zmienią też punkty Costa by coffeeheaven.

Rebranding dotknie łącznie 110 placówek, które znajdowały się w galeriach i centrach handlowych zlokalizowanych w różnych częściach naszego kraju.

Połączenie trzech marek kawiarnianych w jedną firmę było planowane już od dłuższego czasu. Kiedy dwa lata temu powstawały kawiarnie występujące pod szyldem Costa by coffeheaven, to planowano, że będą one funkcjonowały przez trzy kolejne lata. Jednak zarząd CHI Polska przyznał, że działania, które miały przygotować markę do rebrandingu zostały przeprowadzone szybciej, niż się tego spodziewano, dlatego zmiany można zacząć wprowadzać niemal natychmiast. Już teraz rozpoczęto proces otwierania kawiarni o nazwie Costa Coffee.

Przedsięwzięcie ma jednak postępować stopniowo. W pierwszej kolejności, zmiana nazwy będzie dotyczyła 21 punktów znajdujących się na terenie Warszawy. Będą to wszystkie kawiarnie znane do tej pory, jako Costa by coffeeheaven, a także część tych występujących, jako coffeeheaven. Część tych modyfikacji została już zakończona tak, jak np. te w Galerii Mokotów.

Drugim etapem rebrandingu będzie zmiana nazw we wszystkich kawiarniach coffeeheaven oraz Costa by coffeeheaven, jakie działają na terytorium Polski. Za trzecią fazę procesu uważa się przejęcie kontroli nad wszystkimi zmienionymi punktami kawiarnianymi przez CHI Polska. Dodatkowo, spółka zamierza stworzyć nowe placówki o nazwie Costa Express, które zastąpią działające dotychczas coffeeheaven express.

CHI Polska zapowiada, że poza zmianą nazw, pojawią się również inne nowości. Będą one wyraźnie widoczne dla klientów, ponieważ planowany jest nowy wystrój wszystkich kawiarni, jak też wprowadzenie nowej oferty w zakresie produktów spożywczych.

Niemniej jednak, dostępne kawy, poziom obsługi i kompetencje baristów, jak również znane dotąd ceny podstawowych produktów, mają pozostać bez zmian. Stali klienci nie muszą się więc martwić, ponieważ wszystko wskazuje na to, że spodziewane zmiany będą dla nich w stu procentach korzystne i z pewnością nie utrudnią dostępu do ulubionych napojów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.