II edycja konferencji Geomarketing Forum

Geomarketing Forum 2015

28 października odbyła się II edycja konferencji Geomarketing Forum, które jest jedyną taką okazją do poznania tajników skutecznego wykorzystania informacji przestrzennej. Kto wziął udział w wydarzeniu i jakie tematy poruszano?

W ostatnią środę października w Warszawie odbyła się II edycja konferencji Geomarketing Forum. W kinie Iluzjon spotkali się dostawcy rozwiązań pozwalających wykorzystywać informacje przestrzenne w szeroko pojętym marketingu oraz klienci zainteresowani takim sposobem działania. Oficjalnymi partnerami wydarzenia organizowanego przez Connected Life Communication Group były duże firmy, takie jak Poczta Polska i PwC, a także WIGeoGIS, DataWise oraz Esri Polska.

Podczas konferencji poruszono najważniejsze zagadnienia związane z wartością oraz wykorzystaniem informacji przestrzennych w biznesie. Chodzi tu o dane, takie jak miejsce zamieszkania i pracy klientów, a także lokalizacje, w których regularnie się pojawiają. Mówiono o wymiernych efektach ich zastosowania, jak również o właściwym planowaniu kampanii reklamowych, w których wykorzystane zostaną tego typu dane. Ponadto poruszono temat odpowiedniego zarządzania działami sprzedaży, optymalizowaniu przychodów nowych jednostek oraz o tym, jakie są opcje zarabiania na klientach poprzez zastosowanie informacji przestrzennych.

W wydarzeniu udział wzięli specjaliści z zakresu geomarketingu, w tym również praktycy, np. dyrektorzy dużych przedsiębiorstw i dyrektorzy działów sprzedaży. Pojawiły się także osoby, które na co dzień odpowiedzialne są za wybór nowych obiektów handlowych, jak i te, które zajmują się analizą procesów biznesowych. Oprócz tego przybyli przedstawiciele środowisk naukowych. Obecne były także osoby reprezentujące administrację publiczną. W I edycji udział brali również przedstawiciele branży retail, telekomów oraz domów mediowych i agencji marketingowych.

Organizator, czyli Connected Life Communication Group to platforma komunikacji biznesowej, zajmująca się dostarczaniem informacji rynkowych. Gwarantuje również komunikację marketingową w postaci rozwiązań B2B, B2C i B2B2C. Taka sama jednostka odpowiada za organizowanie imprez: Navigation Trends, Connected City, Connected Fleet, Connected Healthcare, Connected Insurance oraz Connected Security.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.