19-20 listopada 2014: VI Forum Marketingu Zintegrowanego

Forum Marketingu Zintegrowanego

W dniach 19-20 listopada 2014 r. w Warszawie odbędzie się VI edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. To świetna okazja dla wszystkich przedsiębiorców, w tym głównie dla specjalistów ds. marketingu, by poznać metody optymalnej promocji.

VI Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się w dniach 19-20 listopada w Warszawie. Po raz kolejny spotkają się na nim osoby zainteresowane tematyką marketingową. Poza ekspertami z tego zakresu, raczej nie zabraknie osób chcących podszkolić swoje umiejętności. Z pewnością pojawią się wykwalifikowani menedżerowie i przedsiębiorcy. Forum jest świetną okazją do poszerzenia wiedzy dla wszystkich, którzy zarządzają firmą lub przynajmniej jej określonym działem.

Wszyscy chętni do wzięcia udziału w rozmowach i spotkaniach mogą zgłaszać się do organizatorów już teraz. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się na oficjalnej stronie wydarzenia. Tam też znajdziemy szczegółowe informacje na temat programu Forum. Pierwszego dnia wszyscy uczestnicy będą mogli liczyć na powitanie przy porannej kawie. Zaplanowany jest też szereg spotkań poświęconych efektywności nowych kanałów komunikacyjnych, skutecznym kampaniom 360 i odpowiedniemu zastosowaniu dawnych narzędzi marketingowych. Będzie można poznać m.in. ciekawą historię marki Prince Polo w Polsce i jej zintegrowanej kampanii reklamowej. W ciągu dnia będą przerwy na lunch i kawę. Drugi dzień rozpocznie się podobnie do pierwszego, a potem uczestników czekają spotkania dotyczące stosowania nieszablonowych metod w promowaniu trudnych produktów oraz proponowania spersonalizowanych ofert dostosowanych do potrzeb klientów. Podsumowanie obu dni Forum planowane jest na godzinę 17:00. Po nim impreza zostanie oficjalnie zakończona.

Już teraz wiadomo, że poruszona zostanie na nim tematyka kampanii 360, czyli kampanii wielopłaszczyznowych, wykorzystujących do promocji różne kanały komunikacyjne. Omawiana będzie także kwestia tzw. „ślepoty reklamowej”, czyli przeoczeń komunikatu reklamowego. Pojawią się również dyskusje o najlepszych narzędziach i technikach marketingowych. Na pewno podjęte zostaną tematy związane z największymi problemami branży, a zaproszeni goście będą starali się wspólnie je przeanalizować szukając najlepszych możliwych rozwiązań.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.